سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 24676

  بازدید امروز : 3

  بازدید دیروز : 1

تا فردا

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

درباره خودم

 

لینک به لوگوی من

تا فردا

 

دسته بندی یادداشت ها

ادبیات . اقتصاد .

 

اشتراک

 

 

خدایا به تو پناه مى‏برم که برونم در دیده‏ها نیکو نماید و درونم در آنچه از تو نهان مى‏دارم به زشتى گراید ، پس خود را نزد مردم بیارایم به ریا و خودنمایى که تو بهتر از من بدان دانایى ، پس ظاهر نکویم را براى مردمان آشکار دارم و بدى کردارم را نزد تو آرم تا خود را به بندگان تو نزدیک گردانم ، و از خوشنودى تو به کنار مانم . [نهج البلاغه]

جویبارِ لحظه ها

نویسنده:حسین نیکبخت::: جمعه 88/8/1::: ساعت 7:47 عصر

از تهی سرشار،
جویبارِ لحظه ها جاری ست .

چون سبوی تشنه کاندر خواب بیند آب ، و اندر آب بیند
سنگ
دوستان و دشمنان را می شناسم من
زندگی را دوست دارم ؛
مرگ را دشمن.
وای،امّاـ با که باید گفت این؟ـمن دوستی دارم
که به دشمن خواهم از او التجا بردن.

جویبارِ لحظه ها جاری ست.

مهدی اخوان ثالث (م.امید)



  • کلمات کلیدی : ادبیات، اقتصاد

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    جویبارِ لحظه ها
    صندوق بین المللی پول (IMF)
    حق برداشت مخصوص SDR
    فواید پزشکی نماز خواندن
    وتو


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن